اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۳

کدام کولرگازی مناسب است

کدام کولرگازی مناسب است

کدام کولرگازی مناسب است

 

کدام کولرگازی مناسب است

 

کولر گازی وسیله ای سرمایشی است و با تراکم و انبساط گاز چرخه ی سرمایشی را به جریان می اندازد. کولر گازی انواع مختلفی دارند و سازنده ها آنها را در طراحی و نوع های مختلفی مانند اسپلیت ( دو تکه ) و کور گازی پنجره ای و کولر گازی پرتابل و کولر گازی ایستاده و .. تولید می کنند.

کدام کولرگازی برای خونه مناسب است ۴۸۰۰۰ یا ۲۴۰۰۰

 معمولا کولر های گازی دارای ظرفیت سرمایشی های متفاوتی می باشند و متناسب با مساحت مکان مورد نظر شما می توانید ظرفیت سرمایشی مناسب را انتخاب کنید.

کولر گازی ۹۰۰۰ پایین ترین ظرفیت سرمایشی را دارد و بعد از آن کولر گازی ۱۲۰۰۰ و سپس کولر گازی ۱۸۰۰۰ و کولر گازی ۲۴۰۰۰ و کولرگازی ۳۰۰۰۰ و کولر گازی ۳۶۰۰۰ و …از جمله ظرفیت های سرمایشی رایج در کولر گازی هستند که اتفاقا بیشترین کاربرد را دارند. از آنجایی که کولر گازی اسپلیت یا دیواری بیشترین طرفدار را دارد از این رو اکثرا در بازار کولر گازی دیواری یافت می شود و می توان مدلهای متنوع و برندهای متنوع را دید که انتخاب را برای شما آسان تر کرده اند.

کولر گازی ایستاده نیز در ظرفیت سرمایشی بالای ۳۶۰۰۰ تولید می شوند و معمولا کولرگازی ۴۸۰۰۰ و یا کولر گازی ۵۰۰۰۰ و کولر گازی ۶۰۰۰۰ را شامل می شوند. قیمت کولر گازی نیز تحت تاثیر ظرفیت سرمایشی و نوع کمپرسور نوع گاز مصرفی و قابلیت اینورتر یا غیر اینورتر قرار می گیرد.

 کولرگازی ۲۴۰۰۰ سازنده های مختلفی در زمینه ی ساخت کولر گازی فعالیت می کنند و همواره در تلاشند تا بهترین کولر گازی با امکانات رایج و کاربردی و قابلیت های جدید و متنوع را تولید و روانه ی بازار کنند. از جمله بهترین برندهای کولر گازی می توان به کولر گازی ال جی، کولر گازی سامسونگ، کولر گازی جنرال، کولر گازی اجنرال، کولر گازی هیتاچی و … اشاره کرد.

.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *