اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

شهرهای پرطرفدار ایران برای مسافرت های نوروزی

شهرهای پرطرفدار ایران برای مسافرت های نوروزی

در تعطیلات عید افراد بسیار زیادی تصمیم می گیرند تا دوران تعطیلات را به مسافرت بروند. در این بین اولین مکانی که برای تعطیلات عید مدنظر قرار گرفته می شود شمال کشور است. همانطور که می دانید شمال کشور آب و هوای بسیار عالی و مطلوب دارد. در واقع در فصل بهار علاوه بر این که آب و هوای خنکی دارد، دارای منظره های بسیار باشکوهی است. این موضوع می تواند باعث جذب مسافران بسیار زیادی از سراسر کشور شود. برای همین برای مسافرت عید در سفر چند روزه کسانی که علاقه زیادی به طبیعت سرسبز دارند، به شمال کشور سفر می کنند. اما مهمترین عاملی که در این بین مانع سفر بسیاری از افراد می شود، ترافیک در جاده های شمال است. اگر علاقه زیادی به شمال ایران دارید، می توانید با خرید بلیط تور گردشگری از مسافرت عید خود لذت ببرید. زیرا در تور عید گردشگران بسیار زیادی از سراسر ایران بلیط تهیه می کنند. در واقع یک سفر دسته جمعی و دوستانه را تجربه می کنید.

بهترین شهر برای سفر داخلی در تعطیلات نوروز

در تعطیلات نوروزی همه افراد به دنبال بهترین شهر برای سفر چند روزه هستند. در واقع نوروز بهترین زمان برای گشت و گذار است. زیرا در این فصل هم آب و هوا بسیار عالی است و هم چند روز اول عید همه اعضای خانواده تعطیل هستند. در واقع در این زمان انتخاب یک مقصد خوب می تواند باعث شود تا همه اعضای خانواده از تعطیلات خود لذت ببرند. در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین شهر ها و مراکز تفریحی که برای سفر داخلی مناسب هستند را معرفی کنیم.

  • سفر چند روزه به اصفهان

همانطور که می دانید یکی از زیباترین شهرهای ایران اصفهان است. این شهر تاریخی در فصل بهار بسیار دیدنی و جذاب می شود. در واقع معماری که در شهر اصفهان وجود دارد باز شده تا علاقه مندان به بناهای تاریخی برای تعطیلات و مسافرت عید به این شهر سفر کنند. آثار فرهنگی تاریخی که در شهر اصفهان وجود دارد باعث شده تا این شهر جلوه بسیار زیبایی به خود بگیرد. وجود کاخ ها و مناره های پر نقش و نگار و مساجد و بازارهای بسیار شلوغ در این شهر موجب شده تا بهترین مکان برای تور عید باشد.

  • سفر چند روزه به شهر فرهنگ ایران شیراز

شیراز شهر بهار نارنج یکی از زیباترین شهرهایی است که افراد بسیار زیادی در سراسر ایران برای سفر چند روزه این شهر را انتخاب می کنند. در واقع اگر شما عاشق بناهای تاریخی و فرهنگی کشورمان هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به این شهر زیبا سفر کنید. در حقیقت وجود آرامگاه سعدی و ارگ کریمخان و باغ های دلگشا و بازارهای قدیمی در این شهر موجب شده تا گردشگران زیادی تور گردشگری شیراز را انتخاب کنند. اگر قصد خرید تور عید را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که از این شهر زیبا غافل نشوید.

  • سفر چند روزه برای مسافرت عید به بارگاه امام رضا علیه السلام

اگر برای مسافرت عید قصد سفر سیاحتی و زیارتی را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که به مقدس ترین شهر ایران یعنی شهر مشهد سفر کنید. همانطور که می دانید یکی از پر رفت و آمد ترین شهرهای ایران شهر مشهد می باشد. در واقع زائران بسیار زیادی از سراسر ایران و از کشورهای خارجی به بارگاه مقدس امام رضا سفر می کنند. امام رضا هر ساله میزبان مسافران داخلی و خارجی است. به همین علت اگر شما به دنبال زیارت هستید، حتماً به این شهر زیبا سفر کنید. علاوه بر این باید بیان کنیم که جاذبه های دیدنی و تاریخی در شهر مشهد بسیار زیاد است. شما می توانید به پارک جنگلی و باغ وحش وکیل آباد و یا به موزه مردم شناسی و آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی سفر کنید.

  • مسافرت چند روزه با تور گردشگری به شمال ایران

یکی از بهترین مکان هایی که برای مسافرت عید مدنظر قرار می گیرد، سفر به استان گیلان است. آب و هوای گیلان در فروردین ماه ممکن است بارانی باشد، اما برای مسافرت چند روزه یک مکان عالی به حساب می آید. سفر به رشت شهر باران یکی از زیباترین مقصدی است که برای سفر نوروزی انتخاب می کنید . این شهر آب و هوای دلچسب و مردم خونگرم و مهمان نواز دارد. علاوه بر این دارای طبیعت بسیار زیبا و چشم نواز است. به همین علت یکی از فوق العاده ترین شهر هایی است که برای تور عید و سفر چند روز انتخاب می کنید.

  • انتخاب تور گردشگری برای سفر به مازندران

یکی دیگر از نقاط بسیار زیبا و پرطرفدار در شمال ایران مازندران می باشد. این استان دارای آب و هوای دلچسب و طبیعت بکر و دریای بی نظیر است. در واقه اگر شما عاشق جاذبه های گردشگری شمال ایران هستید، حتماً به شما پیشنهاد می کنیم که به این شهر زیبا سفر کنید. همانطور که می دانید استان مازندران بزرگترین بخش دریای خزر را در بر دارد. به همین علت اگر عاشق دریا هستید، از دریای بیکران و بی نظیر مازندران غافل نشوید.

  • خرید تور عید برای سفر به سواحل خلیج فارس

تور گردشگری از سراسر ایران گردشگران زیادی را برای سفر به سواحل زیبای خلیج فارس جمع می کند. در واقع اگر شما تفریحات دسته جمعی را دوست دارید، می توانید با خرید تور عید به جزایر بسیار زیبا و چشم نواز جنوب ایران سفر کنید. شما می توانید با تور گردشگری به جزیره زیبای قشم سفر کنید. زیرا در فصل بهار این مکان آب و هوای معتدل و لذت بخش دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *