اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

آشنایی با نصب لباسشویی ایندزیت

آشنایی با نصب لباسشویی ایندزیت

آشنایی با نصب لباسشویی ایندزیت

ماشین لباسشویی ایندزیت محصول کشور ایتالیاست و از نظر کیفیت تولید بسیار خوب است.قطعاتی در ماشین لباسشویی ایندزیت وجود دارد مثل:۱-بورد هایی که در ماشین لباسشویی های اتوماتیک وجود دارد ۲-تایمر ۳- بدنه ۴-دیگ آبکش-بلبرینگ-کاسه نمد ۷-پولی بزرگ و کوچک ۸-تسمه ۹-وزنه یا لنگر ۱۰- لاستیک دور در ماشین لباسشویی ۱۱-لرزه گیر درب ۱۲-قسمت جاپودری ۱۳-شلنگ ورودی و تخلیه ۱۴-خرطومی جاپودری و دیگ ۱۵-لولای در ۱۶-کابل رابط و دوشاخه ۱۷-المنت و هیتر میکروسوئیچ ۱۸-خازن ها و انواع موتور. نصب لباسشویی ایندزیت باید توسط کارشناسان انجام شود چون در این زمینه تمامی نکات را رعایت می کنند. در زیر به این نکات اشاره کرده ایم:

 

  •     اولین مرحله برای نصب لباسشویی ایندزیت انتخاب مکان مناسب است.چون مکان برای قرار دادن ماشین لباسشویی باید صاف  باشد و شیب نداشته باشد و اینکه این مکان باید به آب گرم و سرد نزدیک باشد.ماشین لباسشویی باید از بخاری یا شوفاژ یا کولر فاصله داشته باشد.البته در بعضی از آپارتمانها جای خاصی برای قرار گرفتن ماشین لباسشویی با رعایت نکته ها در نظر گرفته شده است.
  •     دومین مرحله قرار گرفتن ماشین لباسشویی روی چهارپایه با قابلیت حرکت است.زیر ماشین لباسشویی چهار پایه قرار گرفته  ک هر پایه را میتوان تنظیم کرد.معمولا برای پایه های ماشین یک آچار مخصوص  در نظر گرفته شده است ک با آن ها تنظیم می شوند.اگر پایه ها را بر اساس عقربه های ساعت تنظیم کنیم سطح ماشین لباسشویی پایین قرار میگیرد و بالعکس. به این وسیله ماشین لباسشویی را هم تراز می کنند تا از لرزش آن جلوگیری شود.
  •     مرحله ی سوم باز کردن پیچ های ماشین لباسشویی و نصب شلنگ های آن است.برای وصل کردن شلنگهای آب گرم و سرد باید پیچ ها را باز کنیم.ای پیچ ها برای جلوگیری از جابجایی و ثابت بودن دستگاه در نظر گرفته شده است.معمولا همه ی ماشین لباسشویی ها این پیچ ها را دارند.پشت ماشین لباسشویی علامت c مشخص شده است که نشان دهنده ی آب سرد است و Hعلامت آب گرم.در ماشین لباسشویی های دیگر علامت آب گرم و سرد به ترتیب با قرمز و ابی مشخص شده است.بعد از وصل کردن شیلنگ ها مطمئن میشوند که نشتی نداشته باشد برای اطمینان به آن نوار تفلون می زنند.
  •     مرحله ی چهارم نصب شلنگ تخلیه است.کار شلنگ تخلیه این است که آبی که از ماشین لباسشویی خارج میشود را به نزدیکترین فاضلاب میرساند که معمولا بهترین جا زیر سینک دستشویی است.در آخر دوشاخه را به برق میزنیم و از روی دفترچه با آن کار میکنیم.

 

نصب لباسشویی ایندزیت و راه اندازی مایکروویو ایندزیت

ماکروویو های ایندزیت جزو بهترین مایکروویو ها در بازار است.باتوجه به استقبالی مردم از این وسیله دارند سازندگان برای راحتی کار مشتریان دفترچه ی راهنمای آن را به زبان فارسی آماده کرده اند تا در زمان نصب و راه اندازی وسیله به نکات ایمنی توجه ویژه داشته باشیم. اولین نکته در دفترچه برای راه اندازی مایکروویو توجه به هشدارها است. در زیر به مهم ترین آنها اشاره کرده ایم:

  1. زمانی درجه ی مایکروویو زیاد است در آن را باز نکنیم چون اشعه های خطرناک آن سلامت انسان را تهدید میکند.
  2. مطمئن شویم که در مایکروویو کاملا بسته شده است.
  3. اگر در مایکروویو درست بسته نمیشود از آن به هیچ عنوان نباید استفاده شود و سریعا به فرد متخصص اطلاع داده شود.
  4. اگر لامپ مایکروویو سوخت برای تعویض ان اول مطمئن شوید که برق قطع باشد تا خطر شوک الکتریکی شما
  5. را تهدید نکند.
  6. قطعاتی که جدا میشوند هنگام استفاده از دستگاه داغ می شوند و ان ها در دسترس کودکان نباشند.
  7. برای تمیز کردن دستگاه از دستمال ها یا وسایل تیز استفاده نکنیم چون سطح صیقلی دستگاه از بین میرود.
  8. ظروف فلزی را داخل مایکروویو نگذارید.برای راه اندازی مایکروویو ایندزیت فقط باید از سرویس دهنده های مجاز استفاده کرد. در دفترچه راهنمای استفاده از این وسیله برای یک سری از چیزها مشخص شده است. از آنجایی که این وسیله فقط برای آشپزی است در موارد آزمایشگاهی و … نباید از آن استفاده کرد. این وسیله را میتوان روی کابینت با ارتفاع ۸۰ و یا ۵۵ سانتی متر نصب کرد.
  9. اتصال ان با برق باید به صورت مستقیم باشد تا اتصال به درستی انجام شود.
  10. بین دیوار پشتی و کناری مایکروویو باید ۵ یا ۱۰ سانتی متر فاصله داشته باشد.
  11. روی مایکروویو در هنگام استفاده وسایل سنگین نباشد.
  12. به هیچ عنوان این وسیله را کنار سیستم های گرمایشی و یا تلویزیون یا رادیو قرار ندهید.
  13. نکاتی که درباره اتصال مایکروویو باید به آنها دقت کنیم این است که :سیم های بخش های داخلی دستگاه را از هم جدا نکنیم چون باعث برق گرفتگی یا حتی مرگ می شود.
  14. از چند راهی های مشترک اصلا استفاده نشود و به جای آن از سیم کوتاه استفاده شود چون سیم ها بلند باعث کم شدن فشار برق می شود و دستگاه می سوزد.
  15. اگر سیم دستگاه خیلی بلند است باید مرتب جمعش کنیم تا از دست کودکان دور باشد
    آشنایی با نصب لباسشویی ایندزیت

نصب کولر گازی ایندزیت

برای اینکه کولر گازی به صورت استاندارد و بدون مشکل نصب شود باید از نمایندگی آن کمک بخواهیم در غیر این صورت باعث می شود کمپرسور به مشکل بخورد. دقیقا یکی از مهم ترین چیزهایی که نصاب کولر به آن دقت می کند وکیوم کردن  کولر گازی بعد از نصب آن است.همچنین برای سرویس اول کولر از دستگاه کارواش استفاده میکنند تا طول عمر وسیله بیشتر شود و مصرف برق آن نیز کمتر شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *