اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۳

ویژگی کلی لباسشویی

ویژگی کلی لباسشویی

ویژگی کلی لباسشویی

ویژگی کلی لباسشویی

 

در این مطلب قصد داریم به شما ویژگی کلی لباسشویی را به شما بگوییم .

هرچه دستگاههی که تهیه می کنید گزینه های بیشتری داشته باشد طبیعتا قیمت آن بالاتر خواهد بود . بنابراین بهتر است انتخاب خود را بر اساس نیاز خود انجام دهید . علاوه بر مواردی که تا اینجا به آن ها اشاره شد ویژگی کلی در خرید  لوازم خانگی مخصوصا این وسیله از نوع درب از جلو اهمیت بیشتری دارند که آشنایی با آن ها خالی از لطف نیست . با اینکه ممکن است فروشنده نکاتی را در خصوص عملکرد دستگاه به شما بگوید ، اما داشتن اطلاع کافی در مورد هربخش از دستگاه شما را در انتخاب دقیق تری متناسب با نیاز خواهد کرد .

دسته بندی دیگری در مورد ماشین لباسشویی ارزان در نظر گرفت داشتن تسمه و نداشتن آن است . برخی این دستگاه ها که قیمت بالاتری دارد فاقد تسمه است . در این مدل ها به جای اینکه موتور در پایین محفظه قرار بگیرد و با تسمه محفظخه را به گردش در بیاورد ، در پشت آن قرار می گیرد مستقیما و بدون واسطه این کار را انجام می دهد .

از مزایای استفاده از این دستگاه لرزش و تولید سرو صدای کمتر دستگاه است . در این دستگاه های تسمه ای پس از مدتی افزایش سایز می دهد و در نتیجه سروصدا و لرزش های دستگاه بسیار زیاد می شود .همچنین از انجایی که حذف تسمه و فولی باعث کاهش اصطکاک می شود .مدل های بدون تسمه از لحاظ مصرف انرزی بهینه تر عمل می کنند . پس می توان گفت این ویژگی نیز در ماشین ظرفشویی ارزان نیز وجود دارد .

بیشینه ی سرعت چرخش خشک کن در برخی از این دستگاه ها به بیش از ۳۰۰۰ دور در دقیقه نیز می رسد .

پس می توان گفت مطلب ویژگی کلی لباسشویی برای شما مهم است .

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *