اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳

خرید یخچال سامسونگ مدل French5

سامسونگ یکی از برند های معتبر و با کیفیت میباشد که در ارائه لوازم خانگی پیشرو بوده و محصولات تولیدی این شرکت همگی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار میباشند. محصولات این کمپانی به صورت کاملا منحصر به فرد بوده و امکانات و فناوری های بسیار زیادی را در کنار طراحی زیبا و شیک خود که به صورت کاملا مدرن طراحی شده است ، میتواند جلوه بسیار زیبایی به منزل شما بدهد و منزلتان را تبدیل به یک خانه مدرن نماید.

 

تلویزیون بانه ای درمدل ۷۵NU8900 یکی از محصولات منحصر به فرد ساخته شده توسط این کمپانی بزرگ کره ای میباشد که دارای کیفیت صفحه نمایش بسیار بالای فور کی میباشد و میتواند تصاویر را با نمایش ریز به ریز جزئیات به شما تحویل بدهد .رزولوشن این دستگاه ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل میباشد که میتواند به صورت کاملا یکنواخت و یکپارچه برای شما رنگ ها را به تصویر بکشد و در بالاترین کیفیت ممکن به شما تصاویر را ارائه دهد. صفحه نمایش ۷۵ اینچی این دستگاه باعث شده است که بتوانید از زاویه دید گسترده ای که در اختیار شما قرار میدهد به خوبی استفاده نمایید.

خرید یخچال سامسونگ مدل French5

یخچال بانه ای مدل French5  از سری محصولات این کمپانی کره ای میباشد که میتواند به صورت کاملا موثر برای شما عملیات خنک کردن و نگهداری مواد غذایی را به خوبی انجام دهد.این دستگاه دارای طراحی بسیار زیبایی میباشد که در گناوه میتوانید این محصول را تهیه کنید. برای خرید از گناوه میتوانید به سایت ما مراجعه کرده و نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *