اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳

محل نصب کپسول

محل نصب کپسول

محل نصب کپسول ها باید شرایط خاصی را در پی داشته باشد که بتوان از انها استفاده کرد تا نتیجه بهتری را در شرایط اضطراری خلق نماید. حداکثر در ارتفاع یک ونیم متری از سطح زمین نصب گردد.

محل مناسب برای نصب کپسول های آتش نشانی

 

محل نصب کپسول

 

خرید تجهیزات ایمنی میتواند به خوبی به شما کمک کند تابتوانید برای شرایط بحرانی مانع از سوختن وسایلتان شوید .پیشگیری های اتش نشانی میتواند امار حادثه ها و خسارات مالی و جانی را بسیار کاهش دهد. کف مورد مصرف برای اطفاء حریق مایعی است که به صورت پرتاب به روی مواد در حال اشتعال به سرعت روی آتش را پوشانده و مانع از برخاستن گاز قابل اشتعال از روی مواد می‌گردد و با پوشاندن سطح ماده در حال اشتعال از رسیدن اکسیژن هوا به آتش جلوگیری به عمل می‌آورد. وزن مخصوص آن کمتر از وزن مخصوص مایعات قابل اشتعال است لذا در سطح آن شناور گشته و پائین نمی‌رود. این نوع خاموش‌کننده‌ها به علل اشکالاتی که داشته‌اند در سال‌های اخیر از رده مصرف خارج گردیده‌اند.

کپسول پودر و گاز یکی از پر مصرف ترین مدل های کپسول های اتش نشانی میباشد که میتوان از انها در منازل به خوبی استفاده نمود. . چنانچه وزن خاموش‌کننده بیشتر از ۱۸ کیلوگرم باشد حداکثر در ارتفاع ۱ متری سطح زمین نصب گردد. در نزدیکی ورودی و خروجی‌ها قرار گیرد. مسیر جهت دسترسی، کوتاه و خالی از وسایل دست و پاگیر و مزاحم باشد. در مکانی نصب گردد که امکان صدمات فیزیکی به آن را به حداقل برساند. سیلندر در فضای باز و در مقابل تابش مستقیم نور خورشید یا برف و باران قرار نگیرد. باید دقت داشت که خاموش‌کننده در فاصله‌ای دورتر از مواد مخاطره آمیز نصب شود. وقتی که خاموش‌کننده بر روی دیوار نصب می‌شود باید از بستهای مخصوص استفاده شود. توزیع یکنواخت صورت پذیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *