اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳

شستشو مناسب لباس

شسشتو مناسب لباس

شستشو مناسب لباس

 

شسشتو مناسب لباس

 

شستشو مناسب لباس ها میتواند یکی از نکات مهمی باشد که میتواند به خوبی برای هر شخص در هر منزلی مهم باشد و بتواند لباس های شمارا شسته و ان هارا اماده نماید.

لباسشویی های امروزی میتوانند با کیفیت بالاتری به کار های خود پرداخته و ان هارا براساس نوع جنس و بافت لباس های خود شسته و تمیز نمایند. استفاده از ActiveWater باعث می‌شود تا این دستگاه در سه مرحله میزان لباس‌های داخل را محاسبه کرده و بر اساس آن زمان کار موتور و میزان آب مورد نیاز را به صورت اتوماتیک مشخص کند.

لباسشویی بوش دارای یکی از بهترین انواع شستشو میباشد که شستشوی بی نقصی را پدید میاورد و با فشردن یک دکمه. : با VarioPerfect تعیین سرعت شستشو در اختیار شما می باشد. در صورت ذیق وقت، کافی است که سرعت شستشو را تا ۶۵ درصد افزایش داده و همچنین برای صرفه جویی نیز می توانید میزان مصرف انرژی را تا ۵۰ درصد کاهش دهید.تمام این تنظیمات به راحتی و با فشار یک دکمه انجام می شوند. نتیجه در تمام موارد یکسان است:شستشوی کاملاً تمیز و پاکیزه ،همچنین این لباسشویی دارای سنسور گردش آب به منظور صرفه‌جویی و استفاده بهینه است.بوش برای اینکه بتواند در زمان استفاده از این دستگاه انتخاب عمل بیشتری برای صرفه‌ جویی در زمان و مصرف انرژی داشته باشد ، از سیستم VarioPerfect بهره برده است.

لباسشویی سامسونگ دارای شستشو با آب گرم میباشد حداکثر تا ۱۵ درجه سانتی گراد نیاز دارد تا نتایج شستشو با آب ۴۰ درجه را به دست دهد و با این روش حدود ۷۰% در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد کرد . حرارت سرامیکی برای قدرت و کارایی : هیتر سرامیکی از تجمع ترکیبات کلسیمی جلوگیری می کند . ترکیبات کلسیمی الکتریسیته بیشتری را جذب کرده و برای شستشوی این ترکیبات مواد شوینده خاصی نیاز دارد .توانایی گرم شدن سریع هیترهای سرامیکی بهره وری انرژی را افزایش می دهد که در قبض برق خود آن را به طور محسوسی درک خواهید کرد .

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *