اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳

خرید یخچال مناسب

خرید یخچال مناسب

خرید یخچال مناسب

 

خرید یخچال مناسب

 

خرید یخچال مناسب باعث میشود تا شما بتوانید بهترین بازخورد را از دستگاه ها بدست اورید تا بتوانید مواد غذایی خود را در ان به خوبی قرار داده وانهارا با کیفیت بالا حفظ نمایید.

یخچال های امروزی دارای طراحی آب سرد کن و یخ ساز نیز برای این دستگاه  تعریف شده اند. همچنین نوع گاز به کار گرفته شده در این مدل ساید بای ساید گاز مبرد R600a است. به علاوه انجماد سریع و سیستم برفک زدایی مربوط به قسمت های داخلی دستگاه باعث میشود تا محصولات کیفیت بیشتری را داشته باشند از طرفی دیگر به کمک هر کدام از سنسورهای دیجیتال به کار رفته شده در این ساید بای ساید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید به سایر تنظیمات کلی یخچال دسترسی داشته باشید

یخچال سامسونگ دارای فضای داخلی بسیار جادار است و با ظرفیت ۳۳۲ لیتر حجم رضایت بخشی از مواد غذایی را در خود جای می‌دهد. طراحی عمودی قسمت‌های یخچال و فریزر باعث‌ شده یخچال‌های دوقلو، نسبت به مدل‌های بالا پایین، فضای بیشتری را برای نگهداری مواد منجمد داشته باشند. از فضای کلی یخچال چیزی در حدود ۹۱ لیتر به محفظه‌ی فریزر اختصاص داده شده است. این میزان از ظرفیت نشان می‌‌دهد که می‌توانید حجم متوسطی از مواد غذایی را در این فریزر جای دهید.

یخچال بوش دارای سیستم حفظ سرما  بوده که به عبارتی هر چقدر که دربِ یخچال و ShowCase را باز و بسته کنید با اطمینان خاطر خنک کنندگی موجود را حفظ می کند و مانع از دست رفتن کیفیت مواد غذایی می‌شود. این محفظه فلزی انباشته از هوای سرد می باشد که با هدایت کردن حرارت به بخش های مختلف یخچال مانع از هر گونه افت حرارت می‌شود. پس می توان گفت همراه با این قابلیت بسیار خوب که برای ساید بای ساید سامسونگ تعریف شده با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی می توانید مواد غذاییتان را در داخل یخچال ذخیره سازی کنید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *